Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse
Produse

Tester scurgere garnitura chiulasa, adaptor 25-55mm, 58663 Carmotion

Cod intern : ISIDCO2
Descriere

Tester scurgere garnitura chiulasa, adaptor 25-55mm, 58663 Carmotion.

Dispozitivul permite diagnosticul usor si detectarea rapida a deteriorarii garniturii capului. In cazul unei garnituri deteriorate sub cap sau chiar capul in sine, ceva din gazul de evacuare, continand, printre altele, CO2 trece in sistemul de racire. Principiul functionarii dispozitivului se bazeaza tocmai pe masurarea continutului de CO2 din sistemul de racire. Lichidul de reactie din camera de testare va reactiona cu gazele din sistemul de racire si isi va schimba culoarea daca continutul de CO2 creste. Structura cu doua camere a dispozitivului (cu un filtru intre camere) permite separarea reziduului in prima camera (de exemplu, picaturi de lichid de racire). care ar putea avea un impact negativ asupra rezultatului testului.
Nota : Temperatura radiatorului este foarte ridicata in timpul verificarii. Atentie!
Lichidul de reactie poate provoca iritarea pielii si a ochilor. In cazul contactului lichidului cu pielea sau ochii, clatiti cu multa apa. Folositi ochelari de protectie.
In set:
– Dispozitiv pentru masurarea etanseitatii;
– Pompa manuala pentru extragerea gazului din sistemul de racire;
– Recipient cu lichid de reactie;
– Recipient gol pentru lichidul folosit;
– Conectarea se incheie cu un cuplaj rapid.
Adaptori:
1) Mercedes-Benz, GM (buick), Jeep;
2) Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum si Sprint) Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford;
3 ) Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura.

EAN 5904378586638

Specificatii
Cod producator 58663
Tip produs: Tester
Marca: Universal
Comentarii produs
Bela Sajgo, Functioneaza foarte bine
25/07/2025 13:25:00

Mi-am comandat acest tester de CO2 pentru testarea etanseitatii garniturii de chiulasa. Practic, lichidul de reactie isi schimba culoarea in cazul in care ajung gaze de ardere (incluzand CO2) prin garnitura de chiulasa inspre lichidul de racire. Pentru testare se introduce tubul de plastic in adaptorul de cauciuc si se pune putin lichid de reactie in tub, astfel incat sa fie umpluta curbura de sub camerele tubului. Dupa aceea se pune tubul impreuna cu adaptorul pe deschiderea vasului de expansiune a lichidului de racire, unde trebuie tinut apasat pe toata durata testului. Daca adaptorul de cauciuc nu este mentinut apasat pe deschiderea vasului de expansiune, masurarea nu va fi corecta, fiindca se masoara o cantitate foarte mica de aer la presiune foarte mica, care iese pe langa adaptorul de cauciuc, daca acesta nu este mentinut apasat.

Motorul ar trebui sa fie cald la testare, dar daca capacul vasului de expansiune nu a fost desfacut cat timp motorul a fost rece, la deschiderea vasului de expansiune va iesi o cantitate de vapori de apa la temperatura inalta, care reprezinta un risc de ardere. Eu am desfacut capacul inainte de pornirea motorului si am asteptat dupa aceea incalzirea acestuia.

Pentru testare am tinut testerul pus pe vasul de expansiune aproximativ 10 minute, in timp ce motorul a fost cald. In tot acest timp adaptorul a fost mentinut apasat pe vasul de expansiune ca sa fie etans, sa se vada cum circula bulele de aer prin tub. Din cand in cand am si marit turatia motorului, in acest caz este nevoie de ajutorul unei alte persoane, pentru a mentine adaptorul apasat pe vasul de expansiune. In cele 10 minute cat timp am folosit testerul, lichidul de reactie nu si-a schimbat culoarea in ciuda faptului ca au trecut multe bule de aer prin tub (de la dilatarea lichidului de racire), deci garnitura de chiulasa este etansa.

Inainte de aruncarea lichidului de reactie folosit am vrut sa vad daca acesta reactioneaza intr-adevar la CO2, prin suflare in tub. Imediat cum am inceput sa suflu in tub, lichidul de reactie si-a schimbat culoarea de la CO2-ul din aerul expirat, deci lichidul de reactie este foarte sensibil.

Bela Sajgo, Functioneaza foarte bine
10/03/2025 13:04:00

Mi-am comandat acest tester de CO2 pentru testarea etanseitatii garniturii de chiulasa. Practic, lichidul de reactie isi schimba culoarea in cazul in care ajung gaze de ardere (incluzand CO2) prin garnitura de chiulasa inspre lichidul de racire. Pentru testare se introduce tubul de plastic in adaptorul de cauciuc si se pune putin lichid de reactie in tub, astfel incat sa fie umpluta curbura de sub camerele tubului. Dupa aceea se pune tubul impreuna cu adaptorul pe deschiderea vasului de expansiune a lichidului de racire, unde trebuie tinut apasat pe toata durata testului. Daca adaptorul de cauciuc nu este mentinut apasat pe deschiderea vasului de expansiune, masurarea nu va fi corecta, fiindca se masoara o cantitate foarte mica de aer la presiune foarte mica, care iese pe langa adaptorul de cauciuc, daca acesta nu este mentinut apasat. Motorul ar trebui sa fie cald la testare, dar daca capacul vasului de expansiune nu a fost desfacut cat timp motorul a fost rece, la deschiderea vasului de expansiune va iesi o cantitate de vapori de apa la temperatura inalta, care reprezinta un risc de ardere. Eu am desfacut capacul inainte de pornirea motorului si am asteptat dupa aceea incalzirea acestuia. Pentru testare am tinut testerul pus pe vasul de expansiune aproximativ 10 minute, in timp ce motorul a fost cald. In tot acest timp adaptorul a fost mentinut apasat pe vasul de expansiune ca sa fie etans, sa se vada cum circula bulele de aer prin tub. Din cand in cand am si marit turatia motorului, in acest caz este nevoie de ajutorul unei alte persoane, pentru a mentine adaptorul apasat pe vasul de expansiune. In cele 10 minute cat timp am folosit testerul, lichidul de reactie nu si-a schimbat culoarea in ciuda faptului ca au trecut multe bule de aer prin tub (de la dilatarea lichidului de racire), deci garnitura de chiulasa este etansa. Inainte de aruncarea lichidului de reactie folosit am vrut sa vad daca acesta reactioneaza intr-adevar la CO2, prin suflare in tub. Imediat cum am inceput sa suflu in tub, lichidul de reactie si-a schimbat culoarea de la CO2-ul din aerul expirat, deci lichidul de reactie este foarte sensibil.

Scrie un comentariu
Livrare in Easybox pentru produsele eligibile
Contact
Depozit:
Calea Buziasului nr 35/A, 300699, Timisoara, Romania

Departament vanzari:
Comenzi: 0730009911, 0730009600, 0256-22.51.37
email: comenzi@intersection.com.ro
Luni-Vineri: 08.30 - 17.00
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

Pentru a vă transmite prin email informații cu privire la noile produse si serviciile noastre vă rugăm să completați câmpurile de mai jos:

powered by teamshare
© Copyright 2025 Intersection
designed by headstart.ro
Nou
Friteuza electrica, airfryer pentru camion, 3L, 24V, 250W, neagra, AKC124
Cod intern AETFPFRY
Stoc in depozitul nostru: DA
Preț 473,19 Lei
Stoc in depozitul nostru: DA
Placa reflectorizanta vehicul scurt (in dungi) 565x130mm 4001MUK Reflex
Cod intern DRF4001
Stoc in depozitul nostru: DA
Preț 75,24 Lei
Stoc in depozitul nostru: DA
Preț 665,50 Lei
Stoc in depozitul nostru: Minim