Preincalzitoarele pentru uz: AUTO, CASNIC SAU INDUSCRIAL
Se pot monta in orice tip de autovehicul: turisme, 4x4, vehicule comerciale, tractoare, camioane, utilaje, motoare industriale, generatoare de curent (Baudouin, Gte 150KVA Energen, etc). Se poate utiliza si in domeniu casnic la incalzire apei din piscine mici, a unui radiator cu apa etc.
Este recomandata folosirea acestuia, daca sistemul de racire este cu antigel, pe timp de iarna pentru a porni mai usor motorul.
Preincalzirea motorului se face cu incalzirea lichidului de racire, deci cu ajutorul incalzirii circuitului de apa a motorului.
Se monteaza pe blocul motor cu 2 suruburi si se racordeaza cu 2 furtune la instalatia de apa.
In cateva minute incalzeste apa la 60 - 70C grade.
Preincalzitorul functioneaza ca un boiler extern si este conectat prin furtunuri suplimentare. Incalzitorul trebuie sa fie instalat ca urmare a functionarii sale dupa principiul de auto-circulatie a apei calde care se ridica in sus si creaza o rotatie a apei. Furtunul de apa calda trebuie sa detina o panta constanta de 15 – 20 cm. In functie de volumul de apa de racire care trebuie incalzita capacitatea preincalzitorului este disponibila in puteri de 800 si 1800 de wati.
Avantajele preincalzitoarelor Schriffert
Exclude dificultatile la pornire. Doar cu 30 de minute de preincalzire autovehiculul dumneavoastra va porni fara probleme chiar si iarna la temperatura de -30°C. Nu veti mai avea nevoie de spray-uri daunatoare folosite pentru usurarea pornirii.
Sarcina si uzura motorului scade. Examinarile facute de experti independenti au demonstrat ca pornirea la rece echivaleaza cu o uzura a motorului la parcurgerea a 100 km.
Preincalzitorul (incalzitorul de apa) de motor protejeaza piesele principale ale autovehiculului dumneavoastra: motorul, acumulatorul si capul de cilindru.
Asigura gresajul imediat al motorului. Datorita preincalzirii lubrifiantul (ulei de motor), din autovehiculul dumneavoastra, va obtine o viscozitate corespunzatoare, asigurand astfel buna functionare a motoarelor diesel. Contrar acesteia, in motorul rece uleiul se afla in stare coagulata, ceea ce duce din primele momente la uzura motorului din cauza lipsei ungerii.
Consum scazut de carburanti, emisiune scazuta, mediu mai protejat.
Motorul cald incarca mai putin cu gaze nocive mediului decat motorul rece. Este nevoie de mai putin carburant pentru obtinerea temperaturii de functionare si se economiseste carburant la parcurgerea primilor 8-10 km.
Invechirea vehiculelor noi incetineste, intrebuintarea acelor vechicule creste.