Jumpstart 3 in 1 acumulator si compresor cu lanterna, Diska50.
Starter Auto 400/900A , Compresor auto 260psi, Lanterna si sursa curent 12V.
Specificatii tehnice:
-Tip baterie interna: sigilata , tip plumb-acid (10 Amp/ora);
-Putere iesire: DC 12V;
-Cablu Starter: - Pozitiv (+) cablul rosu, clema 230Amp;
- Negativ (-) cablul negru, clema 230Amp;
-Compresor: presiune maxima 260psi, cu manometru si ac pentru umflat;
-Mini-lanterna;
-Indicator incarcare baterie;
-Cablu alimentare priza 12V DC;
-Cablu alimentare priza 220V AC/DC;
-1 priza (tip bricheta).
900 Amps / 400 Amps putere de pornire;
Porneste masini, camioane, barci fara a fi nevoie de un alt autovehicul sau alte cabluri;
Priza bricheta 12V cu protectie suprasarcina;
O autonomie de 50 de ore de curent DC pentru accesorii electrice 12V;
Compact si sigur cu functii automate;
Poate fi depozitat fara a avea riscul de scurgeri de acid;
Cabluri de tip industrial, suportand un amperaj mai mare decat cele obisnuite;
Adaptorul DC permite incarcarea starter-ului la priza masinii de 12V;
Lanterna incorporata.
REINCARCARE
Pentru o durata de functionare indelungata starter-ul trebuie mentinut mereu incarcat 100%.
Incarcare folosind adaptorul AC/DC (220V):
-Conectati incarcatorul la starter in portul "Charging port";
-Conectati la o priza interioara 220V timp de 12-20 ore, un LED rosu se va aprinde ce va indica ca starter-ul se incarca;
Incarcarea la o priza 12V DC:
-Conectati incarcatorul la starter in portul "Charging port";
-Conectati la priza masinii 12V;
-Un LED rosu se va apinde ce va indica ca starter-ul se incarca, timp incarcare : 5-8 ore;
-Procesul de incarcare va avea loc doar daca motorul masinii este pornit;
-Recomandata este incarcarea la priza de 220V, deoarece voltajul de incarcare trebuie sa fie mai mare decat voltajul bateriei starter-ului;
Nu incarcati starter-ul mai mult de 48 de ore!!!
Pornire/ incarcare baterie- daca bateria masinii este prea slaba pentru a reusi sa porneasca motorul, puteti folosii starter-ul pentru pornire. Inainte de asta asigurati-va ca toate consumabilile de curent sunt oprite( AC, radio, lumini).
1- Verificati starea de incarcare a starter-ului, daca este doar un singur LED pornit, nu il folositi.
2- Asigurati-va ca vehiculul este oprit.
3- Conectati clemele la baterie (cablul rosu la borna pozitiva "+" si cablul negru la o parte metalica a caroseriei) NU CONECTATI CABLUL NEGRU LA BORNA NEGATIVA A BATERIEI CI LA O PARTE METALICA DIN CAROSERIE!!!
4- Puneti contactul.
5- Asteptati 1-2 minute.
6- Incercati sa porniti masina (NU INCERCATI PORNIREA MAI MULT DE 5-6 SECUNDE).
7- Daca masina nu porneste, asteptati 3 minute pana la o noua incercare.
8- Dupa ce porneste motorul deconectati mai intai cablul negru, apoi cel rosu.
9- Reincarcati starterul cat mai repede.
Alimentare accesorii la priza 12V a starter-ului:
1- Verificati starea de incarcare a starter-ului, daca este doar un singur LED pornit nu il folositi.
2- Conectati accesoriul dorit la priza (daca acesta depaseste maximul de 15Amps starterul se va reseta si va taia curentul de la priza respectiva ,dupa 4-5 minute starterul va functiona la parametri normali).
Compresorul- folositi timp de 10 minute , dupa care faceti o pauza de 10 minute inainte de a-l refolosi.